در دومین رویداد نوآورانه فین تک؛ ایده ها تا پایان مرحله تجاری سازی حمایت می شوند

📝نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فین تک (fintechfest) با هدف حمایت و تجاری سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارتاپ های حوزه بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس برگزار می‌شود.

🔺 به گفته مصطفی نقی پورفر؛ مدیر ارشد مرکز نوآوری وفناوری فناپ جشنواره در سه بخش استارتاپ وان، هکوان و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

🔺او با بیان اینکه فین تک یا Financial technology یکی از فناوری های نوظهور است که طی سال های اخیر شاهد رشد بالای سرمایه گذاری جهانی در آن هستیم، گفت: شرکت های فعال در این حوزه تلاش می‌کنند با به کارگیری تکنولوژی، خدمات مالی را ساده تر، سربع تر و کارآمدتر کنند. نقی پورفر افزود : فین تک در سال های اخیر به یکی از حوزه های جذاب برای استارت آپ ها و کارآفرینان تبدیل شده و تاکنون کسب و کارهای متعدد و متنوعی حول محور این فناوری راه اندازی شده است.

🔺 به گفته او، فین تک فست صرفا مارتن برنامه نویسی نیست و درصدد حمایت از ایده های ناب و تیم های توانمند تا پایان مرحله تجاری سازی و ورود آن ها به بازار است. گفتنی است دومین رویداد نوآورانه فین تک، 18 تا 20 اسفند ماه در دانشگاه خاتم برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا پنج شنبه پنج اسفند