جوایز تیم های برتر رویداد Fintech TrigUp اعلام شد
جوایز دومین رویداد نوآورانه تریگ‌آپ که در حوزه خدمات نوین مالی و پرداخت برگزار می شود، اعلام شد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان رویداد Fintech TrigUp جوایز ارزنده ایی با هدف حمایت از توسعه ایده های برتر ، به سه تیم برگزیده اعطا خواهد شد. بر همین اساس به تیم اول جایزه نقدی صد و پنجاه میلیون ریالی،به تیم دوم جایزه نقدی صد میلیون ریالی و به تیم سوم جایزه پنجاه میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.
رویداد تخصصی خدمات نوین مالی و پرداخت (Fintech TrigUp)توسط مرکز نوآوری و فناوری فناپ و با مشارکت شرکت‌های فناپ، داتین، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، اتیک‌پارس، پارسا ، شناسا ، داتکس و آدونیس و با همراهی دانشگاه خاتم ، مرکز شتابدهی تریگ‌آپ، کافه آی‌تی و پروژه فاندوران برگزار می شود.
در این برنامه آموزشی صاحبان ایده، برنامه‌نویسان، متخصصان کسب وکار و طراحان رابط و تجربه کاربری به مدت 54 ساعت در کنار یکدیگر با هدف ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر تکنولوژی های مالی به رقابت می پردازند. ضمن اینکه که شرکت کنندگان فرصت یادگیری در محیطی جداب و پویا را با حضور در کارگاه های جانبی این رویداد سه روزه به دست می آورند.
در رویداد Fintech TrigUp تیم ها با همراهی وراهنمایی مربیان باتجربه‌ی این حوزه به توسعه ایده های خود می پردازند
رویداد نوآورانه Fintech TrigUp از 12 تا 14 اسفند ماه 1394 در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایتevents.trigup.com مراجعه کنند.